Annons:
Etikettteknik
Läst 1151 ggr
JG84
2007-10-17 00:13

Demontera rattlås.

Goddagens. Testade i helgen en polares nyinköpta Niva och blev förälskad direkt så jag gav mig tusan på att jag också skulle skaffa en…

Efter några timmars runtkikande på blocket så hittade jag en ganska lämplig, bra pris och lagom skabbig och dessutom grön. Blir ju knappt bättre! Enda egentliga problemet är att den står ett 20-tal mil härifrån, saknar nycklar och är då rattlåst. För att vi ska kunna få upp henne på biltransporten så kommer vi behöva demontera rattlåset. Någon som vet hur det göres på bästa möjliga sätt (dvs på så kort tid som möjligt med minsta möjliga åverkan)? Och eventuellt har en sprängskiss.

Är inte intresserad av länkar till andra sidor som "kanske kan tipsa" mig om det. Svara här - eller inte alls. Tack på förhand!

Hoppas dessutom jag lägger denna fråga i rätt kategori. 

//Johan.

Annons:
JG84
2007-10-17 04:36
#1

Det där med att jag inte är intresserad av "andra sidor" kan jag väl passa på att förtydliga. Är inte intresserad av andra forum, men direktlänkar till skisser, förklaringar eller dylikt är av intresse.

//Johan.

JG84
2007-10-17 20:05
#2

Ok, ok. "Tack" för alla svar! ;-)

Det gör ingenting alls, jag har ju redan hittat en annan skönhet som jag hämtar imorgon. Slänger upp lite bilder allteftersom!

ahma
2007-10-21 21:47
#3

Här brukar det vara lite mer aktivitet: http://groups.msn.com/ladaniva/_whatsnew.msnw

JG84
2007-10-21 23:15
#4

#3, japp. Jag vet. Har kikat runt där en hel del. Tack ska du ha!

//Johan.

Upp till toppen
Annons: